top of page
  • Writer's pictureMaia Reficco France

Історія Майї з Кітом Коннором у фільмі "Кубинці на чай" і "Завтра" | Teen Vogue

"Коли я була маленькою, я мріяла бути Ханною Монтана."


Як почалася кар'єра Майї?

"Це має бути сім'я: Рефіко виросла співом, грою і гімнастикою, і любить всіх трьох. Їй судилося виступити, творити. Її перша акторська роль, однак, не пішла так, як планувалося. Вона отримала роль у Nintendo AD для гри Mario Kart у віці 11 років."


Як стріляли Майя з Кітом Коннором?

Робота з Кітом була такою мрією, він настільки чарівний, один з найяскравіших акторів ", — говорить Рефіко. « Ми так добре ладнаємо з самого початку. Він став одним з моїх улюблених людей. Я був дуже радий знайомству з ним, тому що раніше любив, але після роботи з ним і навчання з ним ми стали найбільшими шахраями один одного. Ми працювали дуже важко, але чим більше ми повинні були знати один одного, тим більше часу ми проводили разом, це було все більш приємним »


Маленькі ліри: Оригінальний сезон гріхів 2

Вона плакала, коли вперше прочитала аргентинські частини, які письменники додали до сценарію фільму, який знімався минулого літа. Це було сюрреалістично, момент, коли його дитинство сниться і жив переживаннями зіткнувся. Незабаром після цього вона отримала виклик відносно « досить маленьких лір » сезону 2. Вона плакала по телефону зі співтворцями Роберто Агірре-Сакаса і Ліндсей Калхоон Bring. « Я хотів... дякую вам за те, що мої мрії здійсняться. »



© Фото з офіційного облікового запису Кіт Коннор, з Майєю Рефіко на його стороні


Знайдіть повну історію Maia на статті Teen Vogue, а також повну галерею та їх вбрання на Maia Reficco France!


0 views0 comments

A Propos de moi

1718038123508.jpg

1er compte fan français de Maia Reficco depuis 2018. Retrouve juste ici toutes l'actualité de Maia en post avec des traductions et des exclusivités en avant première

@Reficcostates

© 2022 by Maia Reficco Webs site. Powered and secured byWix

bottom of page