top of page
  • Writer's pictureMaia Reficco France

Чому ми не отримали первісний гріх ляп?

Вчора ми дізналися в Twitter, що ми повинні мати ляп від Pretty Little Liars; Первородний Сін, але я думаю, що ми всі думали, що він не буде, але, мабуть, він буде.



Я залишаю вас трохи нижче аудіо обговорення Ліндсі Calhoon Bring і Роберто Aguirre-Sacasa пояснюючи нам, тому що він не опублікував - тому що так Ляп існує - але він досі не був опублікований.



© Twitter


[Roberto] - У нас неймовірний ляп!

- Я маю на увазі. Він занадто хороший!

- Триває 7 хвилин

- Акторський склад. Цей склад - померти сміючись

- Ми не можемо сказати вам, поки останні кілька епізодів тому-

[Lindsey] - Да.

[Roberto] - Він повний псування

- Однак якщо і якщо ми отримаємо 2 сезон, можливо, ми опублікуємо його з великим задоволенням!

[Lindsey] - Може, так. Нелегально хаха

[Roberto] - Але є тонни псування з трьох останніх епізодів

- Вот почему мы его конкретно не вытянули.

- Але це дивовижно!

- Він неймовірний ляп!




Щоб закінчити, я залишу вам виписку живого виступу, зробленого Бейлі Медісон 22 березня 2022 року, відповідаючи на запитання, поставлене в прямому ефірі


« У нас ляп? »


© IGLIVES.TV


[Питання] - У нас буде ляп?


[Bailee] - Ви знаєте з дівчатами I

- Ми весь час про це говоримо, тому що... дайте мені знати.

- Безумовно багато контенту для ляпа

- Так что надеюсь. Сподіваюся, навіть просто для нас це буде

- Тоді ми можемо сказати вам, хлопці!

- Ну, я так сподіваюся!

- Сподіваюся, що так



1 view0 comments

A Propos de moi

1718038123508.jpg

1er compte fan français de Maia Reficco depuis 2018. Retrouve juste ici toutes l'actualité de Maia en post avec des traductions et des exclusivités en avant première

@Reficcostates

© 2022 by Maia Reficco Webs site. Powered and secured byWix

bottom of page