top of page
  • Writer's pictureMaia Reficco France

Хто такий Ноа Олівар? | Schön Magazine

Секрет вийшов... Ласкаво просимо до Міллвуд. Підлітковий трилер HBO Max Pretty Little Liars: Спіймана Оригінальна нарешті тут, і аргентино-американська актриса і співачка Майя Рефікко робить історію як перший латинський «брехун» Ноа Олівар. Шон! познайомилася з Reficco, щоб дізнатися більше про сюрпризи, її час як Ноа і про те, над чим вона працює далі.

АВТОР SANDY AZIZ


© Schön! Magazine фото по Osvaldo Pontón


Почнемо - розкажіть секрет!

Я збираюся випустити альбом. Я ніколи не говорив це вголос!


Говорячи про секрети, Pretty Little Liars: Original Sin is out! Розкажіть про свого персонажа Ноа Олівара.

Я люблю Ноа! Чесно кажучи, ми зустрічаємо Ноа в той час у його житті, який настільки важливий і повний змін. Вона піддається впливу багатьох різних думок, і я просто думаю, що вона намагається знайти себе в середині всього хаосу. Вона намагається знайти спокій і хто вона за фасадом, який вона поставила. Вона така сильна, віддана і жорстка людина. Знайти цю вразливість було великою проблемою. Я так вдячний нашій дивовижній творчій команді і моїм дивовижним приятелям по кастингу за створення його персонажа, щоб я зміг дослідити його вразливість.


Чим ви схожі або відрізняються від Ноа в реальному житті?

Насправді я дуже схожий на нього. Як я вже казав, Ноа неймовірно лояльний. Я дуже вірний і залишуся вірним своєму народу і захищатиму його на всьому. Звучить кліше, але я відчуваю, що немає труднощів, з якими ми не можемо зіткнутися разом. Вона також надзвичайно пряма і багато клянеться - що теж дуже мені.



Очевидно, що серіал сповнений різних перипетій і сюрпризів. Що ви взагалі думаєте про сюрпризи?

У повсякденному житті я люблю сюрпризи. Я такий Рак і крутий! Я плачу про все і люблю це. Сюрпризи роблять мене супер емоційним.


То як ви відчули, що не знали, що буде далі під час стрілянини?

Коли справа доходить до сюрпризів і акторської майстерності, я відчуваю, що це був дійсно виклик! Я думаю, що це вивело мене із зони комфорту, і мені довелося знайти новий спосіб роботи. Тепер, чесно кажучи, мені це подобається. Я не хотів знати занадто багато, і я просто хотів знати стільки, скільки знав мій персонаж. Крім того, я дійсно думаю, що це краса командної роботи! Потрібно довіряти різним творчим процесам людей, навчаючись у них.


Чи є щось, що ви зробили по-іншому, щоб підготуватися до своєї ролі Ноа?

Я почав багато тренуватися, тому що хотів бути більше спортсменом. Я знав, що не буду зіркою на трасі, як Ноа, але точно почав бігати. Насправді, я зазвичай почав робити більше таких речей, як Ноа, просто щоб зрозуміти його реальність і внести її в своє життя. Для попередніх ролей я тренувався просто, щоб отримати витривалість, необхідну у великих театрах. Однак у цьому випадку мова йшла про краще розуміння його душевного стану і набуття дисципліни. Я думаю, що для мене було дійсно важливо бути шанобливим і свідомим, розповідаючи свою історію найбільш шанобливо. Я хотів, щоб він був щирим і автентичним. Насправді, я подивився на багато речей, які підняли складні питання у моєму власному житті, і це дійсно резонувало зі мною. Все це варте того, коли йдеться про розповіді.


Чи є щось, що ви пройшли через гру Ноа, яка дійсно залишила слід на вас?

Так, я багато чому навчився. Це була, безумовно, найбільша крива навчання, яку я коли-небудь мав, тому що вона була настільки захоплюючою. Мені дійсно довелося дуже швидко дізнатися різницю між самотністю і самотністю - тоді мова йшла про те, щоб зіткнутися з вогнем так далеко від моєї родини. Я не тільки живу в Аргентині, але також там, де вся моя сім'я, і весь мій світ іспанською мовою. Іншими словами, це зовсім інший світ від того, що я пережив, коли знімав шоу. Отже, я думаю, що також був у такій іншій реальності, і це дійсно позначило мене навіть після того, як зйомки закінчилися.




Чи були якісь незабутні моменти з вашого досвіду PLL, якими ви хотіли б поділитися?

Було так багато моментів « прищипнути мене » ! Я був такий: яке моє життя зараз? Одним з них був другий день стрілянини. Ми танцювали Тиждень духів, і ми зробили свою першу « текстову сцену ». Ми всі вишикувалися, коли отримали текст. Я плакала! Я не міг повірити, що ми були маленькими брехунами. Звичайно, я був великим шанувальником оригінального Pretty Little Liars. На мій 15-й день народження я попросив піти на поле Warner Bros просто поїхати в Роузвуд Хай і побачити його і сфотографуватися. Боже мій. Я був великим фанатом. Так що в цілому гра в брехуна була надзвичайно пам'ятною.


Більш загально, чи є хтось (актор, актриса, режисер тощо або навіть бренд) у галузі, з якою ви дійсно хочете працювати? Якщо так, то хто і чому?

Я хотів би працювати над проектом з усіма латиноамериканськими жінками! Я працював з Камілою Мендес раніше, але я хотів би зробити щось з нею і всіма іншими латиноамериканками, такими як Ізабель Мерсед, Дженна Ортега і багато іншого. Було б так круто показати, що ми підтримуємо один одного і звільняємо місце один для одного в галузі. Це була б величезна перемога для нас, як латиноамериканських жінок.


Над чим ви працюєте далі?

Я знімаю два фільми поспіль, що божевільно. Я не можу сказати, що вони ще, тому що оголошення ще не вийшли, але я дуже радий про них. Той, який я зараз фотографую, насправді є для мене проектом мрії. Я граю персонажа, якого ніколи раніше не грав, тому він наповнений викликами і маленькими нюансами, які я ніколи не міг використовувати.

Я також працюю над своїм альбомом, який хочу випустити до кінця року або початку наступного року. Незабаром я почну випускати пісні англійською мовою, яка завжди була однією з моїх мрій.


Pretty Little Liars: Спіймана Оригінальна в даний час потокове на HBO Max


Фото за Osvaldo Pontón

Плаття за Jorge Morales

З художником Maia Reficco

Макіяж за Britty Whitfield агентство @ The Only Agency

Стиль за Jerome Cultrera майстерні @ L’Atelier NYC

Дизайн декору Bjelland Closmore

Автор Sandy Aziz


Знайти решту галереї на Maia Reficco France і одяг Майї на Maia Reficco Fashion.

0 views0 comments

A Propos de moi

1718038123508.jpg

1er compte fan français de Maia Reficco depuis 2018. Retrouve juste ici toutes l'actualité de Maia en post avec des traductions et des exclusivités en avant première

@Reficcostates

© 2022 by Maia Reficco Webs site. Powered and secured byWix

bottom of page