top of page
  • Writer's pictureMaia Reficco Fashion

Майя Рефікко розповідає про свою роль у перезавантаженні Pretty Little Liars | Vogue Mexico

Вона зіграла Евіту на Бродвеї і зараз є частиною Pretty Little Liars: Original Sin, перезавантаження шоу, яке вона визнає, будучи шанувальницею.

АВТОР JULIETA OTERO


© Teen Vogue - Ivan Resnik


Майя Рефікко живе своїм моментом. Дорослішання, знаючи, що світ слухає вас і спостерігає за вами, не повинно бути легким завданням. Тим більше, що вона жінка, молода, латинська, надзвичайно чутлива - як вона сама себе визначає - і з такими великими мріями у світі, де потроху її межі ніби згасають, але в якому успіх все ще протистоїть певним формам. Життя, пояснюючи, звідки він родом, якою мовою він говорить або який його стиль, були перешкоди, які він повинен був навчитися долати і частиною свого зростання.


Під впливом голосу судді, який часто забуває, що ніхто ні звідси, ні деінде, актрисі і співачці Майї Рефікко довелося зробити додаткову роботу, щоб знайти свою справжню особистість. Через свої ідеали та цінності він вжив ціннісних заходів у індустрії розваг, які, хоча ще не знає, є історією. Він народився в США, але його коріння і серце все ще виглядають південними. Суть Майї є, але її бажання не мають даху. Сьогодні вона озирається назад, пам'ятає всі зусилля, кожен раз, коли вона була далеко від свого народу і кожної перешкоди, яку вона подолала, і вона не може в це повірити, "Зараз я відчуваю себе дуже мобілізованим, я нарешті живу реальністю, яка є моєю мрією з часів" дуже маленької ", і це дуже чарівно, але в той же час є багато викликів ", - сказала актриса і співачка. І коли вона каже «дуже маленька», вона дійсно дуже маленька: у віці семи років разом з батьками виїхала зі США в Аргентину, яка приїхала з цієї землі, яку теж вважає своєю.


© Teen Vogue - Ivan Resnik


Дочка 2 року, в дев'ять, вона вже брала театральні заняття і в 15 років, вона переїхала в Лос-Анджелес, щоб тренуватися з вокальним тренером таких артистів, як Аріана Гранде і Каміла Кабелло. Всього в 17 років вона почала свою першу головну роль, ставши Каллі Понсе в хіт-серіалі Nickelodeon, Меллі's Mashup. Через два роки вона робить стрибок з головною роллю в легендарному бродвейському мюзиклі «Евіта», присвятивши себе наймолодшій актрисі, яка зіграла Єву Перон, відому аргентинську політику і актрису, яка перевтілювалася через таких жінок, як Мадонна або Олена Роджер. І там, у повному розквіті, його заохочували зробити ще один стрибок, цього разу до власної музики. Поки його четвертий сингл тільки що був випущений, Rapido y Furioso, він згадує свої перші сингли Tuya, De ti і Tanto calor і визнає, наскільки він виріс за такий короткий час. З Fast and Furious, яка є поп-піснею, і мені це подобається, я відійшов від міського, я вже відчуваю, що це не так мене кидає виклик, що це також було те, що світ очікував від мене. І, наскільки мені це подобається, я зрозумів, що все життя я хотів робити поп або R&B, і я не робив це через невпевненість, через те, що вони збираються сказати... Але тепер я підбадьорив себе і дуже люблю цю рану в очах інших людей ". Таким чином, він має три альбоми завершені, але що мало пісень побачать світ.


Саме тому, що в цьому швидкому і складному зростанні Майя Рефікко будувала по частинах свою справжню ідентичність і працювала так, щоб соціальні самозванства не стояли на її шляху. Я прийшов з процесу багатьох досліджень для себе і мого художника, мені було дуже важко знайти, де я дійсно хотів зупинитися, і це автентично. Тим часом я зробив це, і тепер я бачу, яка з цих речей проходить через мене ". І це останнє слово повторюється неодноразово в його промові... Тому що вона завжди має свою вісь, свої цінності та свої сучасні ідеали: ідеологічне питання було перешкодою. Тим більше, що у мене така молода аудиторія і хоча моє завдання - нікого не виховувати, як художника, я відчуваю відповідальність за спілкування. Це не менше, ніж всі люди з іншого боку, і я знаю, що звідси ви можете багато чого зробити. Навіть у цьому світі абсолютного хаосу, як художники, ми можемо запропонувати надію, розважити, заохотити, породити почуття єдності і сім'ї. Більше того, її історія дала їй знати про привілеї, навіть серед привілейованих, різноманітності, свободи, фемінізму, пошуку нашої цінності у світі... «Я іноді проходжу всі ці питання таким реальним і тілесним чином, що, крім того, що я роблю або що я пишу, вони завжди є в моїй особі в повному обсязі».


© Teen Vogue - Ivan Resnik


Сьогодні вона святкує, реалізувавши одну зі своїх мрій, будучи частиною основних розваг, але найголовніше, будучи в змозі представляти Латинську Америку в світі з її роллю в Pretty Little Liars: Original Sin, перезавантаження серії, з якою Майя стверджує, що виросла і зізнається, що написала біля підніжжя свого підліткового ліжка ім'я одного з головних героїв. Я була наполовину закохана в Люсі Хейл, і я не розуміла, чи подобається мені або хочеться бути схожою на неї, це була дійсно частина мого підліткового віку, я виросла з нею, і це божевілля бути тут зараз. Але найбільше мене рухає те, що я не бачив людей, схожих на мене, які розмовляли аргентинською іспанською і пили мате в основних розвагах. Немає, немає... найближче, що у нас є, це Аня Тейлор-Джой, яка білява біла жінка, яка заслуговує абсолютно всього, що відбувається з нею, але яка не схожа на мене... Таким чином, здатність бути такою для дітей в Аргентині та Латинській Америці дуже мобілізована, тому що ми настільки недостатньо представлені у світі ".



Вдячна і мотивована всім, що має прийти, артистка також сподівається випустити в цьому році Do Revenge, фільм для Netflix з Камілою Мендес, Майєю Хоук і Софі Тернер, з якою вона прагне продовжувати подорожувати через свої мрії з півночі на південь, зі сходу на захід, без обмежень... Пишіть історію своїми силами, якими вона також сподівається залишити свій слід у світі та дусі нових поколінь.


Photographed by Ivan Resnik

Styled by Jimo Soriano

Product by Julieta Otera

Hair by Pola Amengual

Photo assistant by Gaston Paci

Editing by Ale Jiménez


Find the rest of the gallery on the site Maia Reficco France and the outfits Maia wore for this shoot on the site Maia Reficco Fashion, using the make-up from Yves Saint Laurent.

0 views0 comments

A Propos de moi

1718038123508.jpg

1er compte fan français de Maia Reficco depuis 2018. Retrouve juste ici toutes l'actualité de Maia en post avec des traductions et des exclusivités en avant première

@Reficcostates

© 2022 by Maia Reficco Webs site. Powered and secured byWix

bottom of page