top of page
  • Writer's pictureMaia Reficco France

Майя Рефікко робить її мрії реальністю

Коли я був маленьким, завжди мріяв бути Ханною Монтаною ", каже Рефікко.

АВТОР P. CLAIRE DODSON


© Всі права повертаються до Teen Vogue



Майя Рефікко любить починати речення зі вигуку. Про акторську гру в Do Revenge: О мій боже! Це була, мабуть, найвеселіша зйомка, яку я коли-небудь робив ". Якщо вона побачила Heartstopper, в головній ролі її Cuban Girl's Guide to Tea costar і Tomorrow, Кіт Коннор: "О, Боже мій! Я люблю Heartstopper ". Коли вона почула Pretty Little Liars: Original Sin був продовжений на 2 сезон:

«Ой мій г-», - відрізала вона себе від хвилювання. «Пам'ятаю, я тільки почав кричати».



Вона говорить з захоплюючим ентузіазмом, чи вона тусується на зйомках Original Sin на півночі Нью-Йорка, проводить пізню ніч у Великій Британії або врізається в квартиру своєї партнерки «Malia Pyles, перш ніж вони нападають на» Halloween Horror Nights at Universal Hollywood. Їй 22 роки, і життя переходить від одного веселого досвіду до іншого, переносить все це і розуміє, що ви усвідомили ранню мрію або дві, які хотіли, коли були дитиною. «Коли я була маленькою, я завжди мріяла бути Ханною Монтаною», - каже Рефікко.





Рефікко народилася в Бостоні, але виросла в Буенос-Айресі після того, як її сім'я повернулася до Аргентини, коли їй було шість років. Там був культурний розкол - вона не говорила іспанською в той час, факт, який вона, здається, здивований згадати зараз. «Я більше не могла ототожнювати себе зі своєю аргентинською стороною», - каже вона. "Я розмовляю іспанською в повсякденному житті. Я досі живу там. Чесно кажучи, це те, що тримало мене на землі все життя. Говорити іспанською і бути вдома здається таким поживним. Вона близька зі своєю сім'єю, включаючи свого молодшого брата Хоакіна, якого вона описує як «блискучу і талановиту співачку».



© Йоако Рефікко у своєму першому синглі Caótico


Він повинен працювати в сім'ї: Reficco виріс співати, грати і займатися гімнастикою, і любити всіх трьох. Їй судилося грати, творити. Її перша акторська роль, однак, пішла не так, як планувалося. Вона отримала роль в рекламі Nintendo для гри Mario Kart у віці 11 років.


Я так нервував, що втратив голос напередодні ввечері. Пам'ятаю, як плакала дорогою на знімальний майданчик ", - каже вона. Я так нервую, тому що це так багато значило для мене, щоб нарешті опинитися на сцені. Мамі знадобилося стільки переконань, щоб дозволити мені це зробити, коли ми нарешті дійшли до цього моменту і того факту, що мій голос зник, і все було неймовірно несамовито. На щастя, магія автоматичної заміни діалогу врятувала ситуацію.


Це був один з перших випадків, коли вона зрозуміла, що її голосові зв'язки можуть бути пов'язані з її емоційним станом. «Всякий раз, коли я дійсно хвилююся або нервую, перше, що я роблю - це мій голос», - каже вона. Її голос емоційний, схильний до захоплюючих і пам'ятних максимумів і мінімумів у житті актриси і співачки. Коли ми зустрілися на знімальному майданчику на початку 2022 року, у неї був ларингіт. У неї також був ларингіт, коли вона знімала свою автокасету для Original Sin, пам'ятає горловий голос, що передає рядки її персонажа Ноа Олівар. Режисерам шоу це не мало значення - незабаром після цього вона отримала роль у фільмі Досить маленькі брехуни: Оригінальний гріх.


Нерви мають сенс. Оригінальна PLL була великою присутністю в житті поп-культури Reficco. Вона намалювала «Езрію» на рамці ліжка білим лаком для нігтів; вона була одержима Арією (Люсі Хейл); вона захоплювалася спортивною Емілі (Шей Мітчелл), яка допомогла Рефікко виявити власну бісексуальність. Всі ці точки відліку зійшлися в первородному гріху, шоу, яке відкрило рік важко виграних уроків і мудрості для Reficco.


Тому що її ентузіазм і легкість не є результатом наївності, молодої зірки, яка стає відомою. Це і природно, і заслужено, боролися з часом. Вона здійснила свою мрію Ханна Монтана у віці 15 років, коли почала грати на Mashup Kally's Latin America. Але коли вона почала шоу, вона попрощалася зі своїми нормальними підлітковими роками. Замість цього, мрія - але і нескінченний виклик.


Ви піддаєтеся не тільки критиці і всьому тому, що ви знаєте, що піддаєтеся кожному разу, коли починаєте цю кар'єру, цю подорож, але це також було багато людей, які відчували, що вони мали можливість коментувати, ким ви були як актор, як людина і як перекладач ", - каже вона. Мати справу з цим було величезним викликом в дитинстві в такий визначальний час і час. Знайти себе в середині думки кожного про себе було дійсно важко ". Це змінило її життя, у добрі та погані способи. Я відчуваю, що я трохи куленепробивний після цього. Не зрозумійте мене неправильно. Я стаю дуже чутливим. Я рак. Я не дуже добре сприймаю критику, коли вона походить з місця ненависті, якщо чесно. Але я дійсно навчився приймати те, хто я є ".



© Фото Ісака Моралеса


Але вона привносить цю близькість до своїх ролей, будь то щира, але загадкова Ноа або легка актриса Монтана у фільмі «До помсти». Потім вона поділиться своїм талантом актриси в екранізації роману Лори Тейлор Неймі для молодих людей «Путівник кубинською дівчиною по чаю і завтра», де вона зіграє героїню Лілу Рейес разом з «Оріоном Максвелл» Кіта Коннора.


«Робота з Кітом була такою мрією, такою любов'ю, одним з найяскравіших акторів», - зазначив Рефікко. "Ми так добре порозумілися зі старту. Він став одним з моїх улюблених людей. Я був так радий зустрітися з ним, тому що я любив [Heartstopper] раніше, але після роботи з ним і навчання у нього, ми стали найбільшими вболівальниками один одного. Ми дуже багато працювали, але чим більше ми знайомилися і чим більше часу проводили разом, тим веселіше було ".



© Instagram від Майя Рефікко & Кіт Коннор


Адаптація змінить спадщину Ліли на відповідність спадщини Рефікко. «Якщо чесно, я вперше можу зіграти персонажа, який, на нашу думку, жив в Аргентині», - каже вона. Не те ж саме - бути кубинцем чи аргентинцем. Я хотів зробити його максимально реалістичним і автентичним. Це перший раз, коли я розмовляю іспанською з аргентинським акцентом у кількох сценах, і можу уявити, звідки я родом, де я виріс і як виглядає моя культура ".


Вона плакала вперше, коли читала аргентинські частини, які сценаристи додали до сценарію фільму, який був знятий минулого літа. Це був сюрреалістичний момент, коли зіткнулися її дитячі мрії і живі переживання. Незабаром після цього вона отримала дзвінок щодо Pretty Little Liars 2 сезону. Вона плакала по телефону до співавторів Роберто Агірре-Сакаса та Ліндсі Калхун. "Я подумав:" Дякую, хлопці, за здійснення моїх мрій ".




Через кілька років вона виявила, що все ще має що дізнатися про себе. У північному лісі штату Нью-Йорк, де всі головні актори PLLOS висловили почуття ізоляції, вона почала дізнаватися різницю між самотністю і самотністю. «Я супер соціальна людина, і я відчував, що мені це потрібно як паливо», - каже Рефікко. Вона пов'язана зі своїми друзями на кастингу, але вона також провела багато часу на самоті. Це одного разу перетворилося на музику.


Вона написала цілий альбом за місяць, здійснюючи поїздки від знімального майданчика до студії в Нью-Йорку і кожного разу проїжджаючи шість годин для запису. Я думаю, що в тій самотності і тому психічному шумі і турбулентності, через які я переживав, це дозволило мені з'єднатися з собою таким чином, до якого я ніколи не дозволяв собі ", - каже Рефікко. Її поїздка на Хеллоуїн в Лос-Анджелес зосередилася на завершенні цього альбому, яким вона прагне поділитися. Вона пишається, хоча це «важко сказати грудьми». Музика здається для нього більш вразливою, ніж акторська гра, не персонаж, в якому можна загубитися, а щось ближче до серця.

1 view0 comments

A Propos de moi

1718038123508.jpg

1er compte fan français de Maia Reficco depuis 2018. Retrouve juste ici toutes l'actualité de Maia en post avec des traductions et des exclusivités en avant première

@Reficcostates

© 2022 by Maia Reficco Webs site. Powered and secured byWix

bottom of page