top of page
  • Writer's pictureMaia Reficco France

ЗНАЙОМТЕСЯ MAIA REFICCO | TMRW

Щоб відзначити шоу сезону «Маленькі брехухи: Первородний гріх» , ми зустрічаємося з музикантом, актором і королевою творчості

Кітті KITTY ROBSON




Зараз епоха перезавантажень, і покоління Z не знає, як їм пощастило: від Gossip Girl 2.0 до Тіммі та Зендаї в Dune – це чудовий час бути живим і мати працездатне підключення до Інтернету. Але тепер ми справді зірвали головний джекпот з Pretty Little Liars: Original Sin , підлітковою драмою-слешером, яка перезавантажує світ PLL з цілим новим поколінням. А в головній ролі Ноа Олівара — Майя Рефікчіо, аргентинсько-американська співачка, автор пісень і акторка, з якою вам справді варто познайомитися.

У свої 22 роки Майя вже зробила серйозну хвилю у світі музики, кіно та телебачення. Здобувши популярність у Латинській Америці як зірка серіалу Kally's Mashup від Nickelodeon , вона не озиралася назад: від випуску грандіозних хітів, таких як «Tanto Calor» минулого року та «Rápido y Furioso» 2022 року, до роботи з такими людьми, як Майя Хоук, Софі Тернер. і Каміла Мендес у Do Revenge, Майя Рефікчіо – це ім’я, яке вам потрібно на вашому радарі.

Ми поспілкувалися з ерудитом із Бостона, щоб дізнатися все про шоу HBO, яке варто переглянути, про те, що означає представляти її спільноту в кіно, про її яскраве життя співачки та автора пісень та все інше…



© Кітті TMRW Magazine


Привіт, Майя, як справи? Що вас привернуло до цього проекту?

О, дуже добре. Я дуже щасливий. Я так схвильована. Так приголомшено... Я був таким великим фанатом оригінальних «Миленьких брехунів», таким величезним фанатом. Це так сюрреалістично для мене бути тут. Це така честь бути частиною. Я пам’ятаю, як отримав той перший електронний лист у свою папку «Вхідні» про самозапис, незалежно від того, отримав я його чи ні, я просто не міг дочекатися, поки проект виходить, і ось ми тут.

Розкажи мені трохи про свій характер, Ноа

Ноа — спортсменка, ми знаходимо її, щойно вийшовши з ув’язнення: вона перебуває у великій сум’яті, намагаючись з’ясувати, хто вона така, де вона стоїть у світі та що стосується самої себе. Вона знаходить те, що з минулого року свого життя вона ототожнює через те, через що вона пройшла. Вона прямолінійна. вона смішна. Вона віддана. Вона була чудовим персонажем: вона багатошарова і складна. Я дуже вдячний [творцям серіалу] Роберто [Агірре-Сакаса] і Ліндсі [Келхун Брінг] за те, що написали такого чудового персонажа і довірили його мені.

Ви виявили, що багато з нею пов’язані?

О, справді так. Я думаю, що справді так. Мені дуже подобається бути спортсменом, відданість і драйв, які супроводжують це. Я теж колись був спортсменом. Я думаю, що це дуже круто зобразити це. Водночас я дуже пряма людина. Я думаю, що я привніс трохи себе в Ноя і в той світ також. Так, це було справді круто донести шматочки себе до цього персонажа.

Як ви сподіваєтесь, куди далі розвиватиметься її історія?

Ой, я не знаю. Я думаю, що дівчата мають справу з багатьма проблемами протягом сезону в цілому і хвилюються про те, щоб вижити. Я б сказав, що якби ми рухалися вперед, було б дуже круто дізнатися трохи більше про те, хто вона така і що її привело туди.



© Фото HBO Max


Що, на вашу думку, люди винесуть із цього проекту? Яке повідомлення ви сподіваєтеся принести?

Чесно кажучи, причина, чому я роблю те, що я роблю, полягає в тому, щоб люди почувалися менш самотніми та щоб люди відчували себе поміченими. Якщо хтось може відчувати це, дивлячись наше шоу, я відчуваю, що наша робота буде виконана. Оскільки я перший латиноамериканський персонаж [у всесвіті PLL], я не сприймаю це легковажно. Я точно вважаю, що бути частиною такого представництва є великою частиною того, чому я роблю те, що я роблю.


Чи є у вас фільми чи телешоу, які викликають у вас такі відчуття?

Так, абсолютно. Щоразу, коли будь-який латиноамериканський актор чи актриса звільняє місце для одного з нас, це звільняє місце для іншого. Я вважаю, що звільнити місце один для одного та знайти єдність у цьому – це так особливо. Кожного разу, коли я бачу репрезентацію Латино, чи то людей мого віку, як-от Рейчел Зеглер, Ізабела Мерсед чи Каміла Мендес, з якими я щойно зняв фільм! – або такі люди, як Сальма Хайєк чи Ана де Армас, я відчуваю, що все їх існування в Голлівуді означає так багато, що змушує мене почуватися менш самотнім і змушує мене відчувати, що для нас є місце. Я думаю, що це надихає, і я сподіваюся змусити когось у світі відчути те саме.




Що, на вашу думку, ще потрібно змінити в Голлівуді? Куди, на вашу думку, слід перенести розмову та дії?

Ой, так багато ще треба змінити. Я маю на увазі, я справді вважаю, що ми точно рухаємося вперед і визнаємо багато недоліків, які зараз захоплюють Голлівуд, але я точно вважаю, що ще багато чого потрібно зробити. Я вважаю, що точне представлення є єдиним реальним способом представлення. Просто слухати кольорових людей, жінок і людей, чиї історії ми розповідаємо. Вони повинні бути в кімнаті, де це відбувається. Ми всі повинні допомагати приймати ці рішення. Зрештою, я вважаю, що як дивна латиноамериканська людина відчуває себе не так, коли людина, яка читає історію про те, що вона є квір-латиноамериканцем, не ідентифікує себе ні з ким, розумієте, що я маю на увазі? Я вважаю, що в Голлівуді щось дійсно важливе — це виконувати дії, а не просто залишати це перформативним, символічним представленням, а забезпечити більш реалістичне, справжнє, вразливе, грубе, чесне представлення та слухати людей, чиї історії ви є розповідаючи.


Звичайно, переконавшись, що позаду та перед камерою є те саме зображення.

100%. Я вважаю, що токенізм приносить менше користі, ніж думають люди, які займають привілейовані посади. Це відчувається дуже принижено. Як людину, щоб бути зведеним до цього і постійно виправдовувати своє існування та свою ідентичність і бути предметом жартів. Підростаючи, я насправді не бачив персонажів, які були б схожі на мене або походили з того місця, звідки я родом, і не були б предметом жартів. Я до біса впевнений, що їх не написав латиноамериканець, розумієте, що я маю на увазі? Навіть не торкаючись жінок, я думаю, що ми заслуговуємо набагато більше, і що ми повинні бути гарантовані, що насправді навіть не є частиною розмови, чи то безпека, чи можливість пройти на знімальний майданчик, не боячись і , і відчувати цю свободу, це така велика річ. Я почуваюся справді благословенною, тому що мені завжди дуже щастило. Але я думаю, що попереду ще довгий шлях.




Розкажіть трохи про своє виховання, якою творчістю ви були оточені під час дитинства?

Я народився в Бостоні та виріс у Буенос-Айресі, Аргентина. Моя мама співачка, тому мене завжди оточувала музика. Мій хрещений батько, він грає на піаніно. Він буквально посадив мене на фортепіанну лаву в ту секунду, коли я зміг це зробити, тому мені було два роки, і я вже почав грати на фортепіано, тому що мене просто оточувала музика. У моєму житті всі займалися музикою. Це завжди було те, що я любив і чим хотів займатися. Я ніколи не сумнівався в тому, що є справді особливим. Але коли справа доходить до акторської майстерності, мені знадобилося багато чого, щоб повірити в себе, і мою маму потрібно було багато переконати, тому що вона знає, як це важко. Вона справді не хотіла змушувати мене через це, але як тільки я переконав її та показав їй, що насправді я хочу зробити, вона повірила в мене, як ніхто інший у світі. Я люблю її, вона неймовірна. І ось ми тут.


Чи пам’ятаєте ви момент, коли ви зрозуміли, що акторство дійсно може бути чимось, до чого ви прагнете?

Насправді я пам’ятаю, як сказав своїй мамі, коли я був дитиною, мені було дев’ять років, я подивився на маму і сказав: «Мамо, це справді те, чим я хочу займатися. Я справді хочу це зробити». Після цього вона сказала: «Добре, якщо ти зосереджуєшся на школі, то школа завжди буде твоїм першочерговим завданням, доки ти не закінчиш школу, ти це зробиш». І це було. Якось я знімав шоу, і ми зняли 100 серій, тому я був виснажений, але мені все одно вдалося якось пройти школу. Я не знаю, як я це зробив. Я згадую це назад і кажу: «Боже, Майя, вау». Я справді цим пишаюся. Просто так і мало бути. Я завжди любив це, і ніколи не було місця для чогось іншого.




Які фільми чи шоу, на вашу думку, сформували вас особисто та професійно?

Pretty Little Liars була великою частиною мого підліткового віку, тому я б точно віддав її PLL . У підлітковому віці я дивився багато серіалів, які надихали мене. Але насправді я збираюся віддати це PLL, тому що я пам’ятаю, як дивився концертні тури та такі відео, але я просто подумав: вау, це все, чого я прагнув.


Ви трохи хвилювалися, коли входили в цей світ після того, як так сильно його полюбили?

О так, я був дуже напружений. Страшно навіть!


Якби ви могли жити в будь-якому теле- чи кіновсесвіті, що б ви вибрали?

Чесно кажучи. Скажу добре? Але я скажу Гаррі Поттер... Мені б це сподобалося.


А як щодо вашої музики, звідки ви черпаєте натхнення?

Моя музика – це як мій щоденник, я б сказав. Це просто чесно, це моє життя в пісні. Я був справді благословенний, я написав цілий альбом, поки знімав шоу. Це скоро вийде, і я дуже радію цьому. Я дійсно. Воно справді таке чесне та вразливе, наскільки я дозволяв собі коли-небудь з точки зору мистецтва, тому я в захваті від цього.




Як би ви описали свій звук кількома словами?

Я б сказав, що це справді дуже еволюціонувало. Це так сильно змінилося. Але зараз я б сказав, що це як поп R'n'B.


Як ви вважаєте, що світи акторської майстерності та музики поєднуються для вас?

Вони такі різні і в той же час такі схожі. Вони обидва вимагають чутливості та вразливості по-різному, і вони дозволяють мені використовувати їх у дуже протилежний спосіб. Але я б сказав – я завжди це говорю, це кліше, але це правда – акторство – це те, що я люблю робити, а спів – це те, ким я є. Грати з цією відмінністю та тим, що робить цю різницю, завжди дуже весело.


Ви відчули поєднання цих світів, коли грали на Бродвеї в ролі Евіти, розкажіть мені трохи про це…

О, це була така мрія. Ого. Це був один із найбільш сюрреалістичних моментів у всьому моєму житті. Як аргентинський виконавець, який виріс у театрі, це буквально лише мрія. Здавалося, це була мрія, і це змінило моє життя, тому що саме так я почав тут працювати. Я не знаю, це справді було все, про що я міг попросити. Це мене надихнуло. Я так багато з цього навчився. Мені водночас було страшно. Це було хвилююче. Я назавжди буду вдячний нашому режисеру Семмі Кеннолду за те, що він повірив у мене і втілив цю неймовірну постановку в життя. Це була мрія, і я буду любити це вічно.




Чи хотіли б ви колись повернутися на Бродвей?

О, так, я б дуже хотів. Чесно кажучи, я хотів би повернутися на коротку пробіжку між сезонами чи щось таке. Це те, що я люблю робити, і немає нічого подібного.


Якою б була твоя роль на Бродвеї?

Ох, роль моєї мрії — Вендла Бергманн у «Весняному пробудженні». Це неймовірна роль, я справді мав честь працювати зі Стівеном Сатером, що було просто таким сюрреалістичним. Для мене була б велика честь зіграти такого культового персонажа, такого красивого, складного персонажа, як Вендла.


Що для вас далі?

Я так вдячний. Життя було справді хорошим. Я дуже вдячний за те, що працюю над кількома проектами прямо зараз, і я дуже схвильований, тому що я починаю працювати над проектами, які дійсно задовольняють мене як людину і як художника. Мій альбом, безперечно, для мене пріоритет номер один у світі музики, але я також починаю працювати над фільмами, які викликають у мене такі почуття. Минулого понеділка я фактично завершив фільм для Amazon під назвою One Fast Move з Еріком Дейном… Це був просто найсюрреалістичніший досвід, як робота з людьми, на яких я виріс. Я маю на увазі «Анатомію Грея», «Ейфорію»… Це було просто стояти й доставляти. Це був божевільний досвід. Мій персонаж був величезним випробуванням, тому я в захваті від усього, що буде. Я щиро вдячний і, сподіваюся, люди із задоволенням візьмуть участь у поїздці, і я буду радий честі, щоб вони почувалися трохи менш самотніми та трохи більше побаченими зі мною, представляючи Аргентину. Я дуже в захваті від цього всього.



Pretty Little Liars: Original Sin зараз транслюється на HBO Max.


Знайти новини Майя на Maia Reficco France і деякі її наряди носили для серіалу на сайті Maia Reficco Fashion.

0 views0 comments

A Propos de moi

1718038123508.jpg

1er compte fan français de Maia Reficco depuis 2018. Retrouve juste ici toutes l'actualité de Maia en post avec des traductions et des exclusivités en avant première

@Reficcostates

© 2022 by Maia Reficco Webs site. Powered and secured byWix

bottom of page